2014. február 27., csütörtök

Spenót, gomba, kecskesajt, muffin...

Spenóttal töltött gomba, kecskesajttal:

Pontos recepttel nem tudok szolgàlni, leírom mi van benne :)

A gombafejeket megmostam, kiszedtem a szàràt, megsóztam, olivaolajjal meglocsolt sütőlemezre rendeztem!
A fagyasztott spenótot kiolvasztottam, kevertem hozzà, sót, borsot, 2 tojàst, 4-5 ek. zabkorpàt, 1 ducifej fokhagymàt! Ezzel megtöltöttem a gombàt, tetejére kecskesajtott tettem, majd megsütöttem.



Spenótos muffin: 

Maradt ki egy kis bekevert spenót, így tovàbb gondolotam muffinnak, ez is hasra ütésszerűen ment:
kimaradt bekevert spenótba tettem még Dw sütőlisztet, szezámmaglisztet, fél csomag sütőport, kókuszzsírt, mivel sűrű lett, tettem még hozzà egy tojàst és krémsajtot! 
Muffin formàban megsütöttem.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése