2014. október 27., hétfő

Liebster díj


Sziasztok.

Még auguszusban kaptam egy vàndor blog díjatAliztól a legalizabb gasztor és történelem blog irójàtól. Amit még nem tudtam kellően megköszönni!
Köszönöm szépen Aliz, nagyon jól esett! :) 


Ez egy német eredetű vándordíj, amit blogerek adnak egymásnak. Ez elismerése egymás munkájának és remek lehetőség, hogy a különböző, izgalmas és érdekes blogokat a nagyobb nyilvánosság is megismerhesse. Amit érdemes tudni róla, hogy legalább 11 blognak adhatjuk tovàbb kérdésekkel fűszerezve!

Íme az én kapott kérdéseim:


1, Amikor megszületett az első blogbejegyzés kinek mutattad meg először? Gondoltad volna, hány helyről figyelik majd nap mint nap mit gondolsz a világról?


A baràtnőimnek :) Nem, nagyon meglepődtem mikor észlelem, hogy a vilàg több pontjàrol figyelnek :) 


2, Mi volt a legutolsó könyv, ami rabul ejtett és mi volt az első?


Az utolsó könyv Csepin Péter harmadik könyve volt: Ettünk és aludtunk vérmocskolta nyergen /a Tien-santól a Bakonyig lóháton/ Az elsőre nem emlékszem mi fogott volna meg :)

3, Ha kikapcsolódni szeretnél az hogy néz ki Nálad?


Na ez jo kérdés, azt hiszem a baràtőimmel töltött óràk tudnak kikapcsolni leginkább! De egy nagy hegyi túra vagy akàr a shopingolás is kikapcsol.

4, Mi volt a legsikeresebb saját készítésű ajándékod?

Nem nagyon szoktam ilyet készíteni :) 
A minap mutatott egyik jo baràtnőm egy karàcsonyi fémdobozt, emlékszem-e? nem nagyon, tele sütöttem neki keksszel, remélem sikeres volt :))

Én a következő blogoknak adom a díjat:


Mea boszorkànykonyhàja ( Mea a màsik blogomat díjazta, hamarosan arra is reagálni fogok)


Kérdéseim pedig a következők:

1. Miért kezdted el a blogiràst?
2. Melyik a kedvenc blog posztod?
3. Mennyit àrulsz el magadrol  blogban?
4. Sorolj fel 5 kedvenc ételt!
5.  Mit ad neked a blog?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése