2013. szeptember 4., szerda

Kockapogi :)

Ricottàs pogàcsa
 Pogàcsàra lettem éhes, de mivel tejfölöm nem volt, màs alternatívàt kerestem! Gyors, egyszerű, pikk-pakk kész van. :) 
Végül talàltam egy receptet, amihez volt minden: http://granatalmabistro.blogspot.fr/2010/10/ricottas-turos-pogacsa.html

Hozzávalók:

30 dkg liszt (nekem 10 dkg fehér a többi teljes kiőrlésű magvas liszt)
3/4 zacskó sütőpor

25 dkg vaj 
25 dkg ricotta (vagy túró)
5 dkg reszelt sajt ez lemaradt, nem volt itthon :)
1 tojás sárgája 

 A hozzávalókat összegyúrjuk, kinyújtjuk, kiszaggatjuk (na én kockàra vàgtam, nincs annyi bajlódàs a kimaradt részekkel) végül megkenjük a tojàs sàrgàjàval. Előmelegített sütőben, közepes hőfokon 20-25 perc alatt megsütjük! Nekem 2 közepes tepsi lett belőle, nyugodtan lehet közel tenni egymàshoz, felfele nőnek, szélességre nem. :)
Nekem még felvett egy csomo lisztet, pontosan nem tudom mennyit, de valószínűleg elég lett volna hűtőben pihentetni, de nekem most nem volt kedvem vàrakozni. :) Így annyit tettem hozzà hogy jól gyúrható tésztàt kapjak, semmi baja nem lett tőle! 
Nagyon finom lett, még a férjem is megdicsérte pedig az ilyen sütikre nem nagyon osztogatja a dicséreteket! :)

Bocsi a kép miatt, telefonnal csinàltam! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése