2013. augusztus 23., péntek

Csokis-mogyorós zabpehelygolyó Veràtól

Veràm készítette ezt az isteni finom zabpehelygolyót nekem :) Köszönöm szépen :)

Kicsit vàltoztattam a recepten, vagy nem volt épp itthon, vagy nem szeretem pl. a mazsolàt :)
Férjem volt a kóstoló, előbb húzta a szàjàt, utàna közelharcot kellett vívnom, hogy letudjam fotózni :D

Az eredeti recept, Vera blogjàn: http://paleonyuszi.blogspot.fr/2013/08/csokis-mogyoros-zabpehelygolyo.html

Az én receptem:

Kakaós- mandulás zabpehelygolyó :)

250g daràlt zabpehely
4. ek. kakaó
150 g apróra vàgott datolya
egy fél vaníliarúd kikapart belseje
1 cs. vaniliàscukor (nah ezutàn jött a közelharc :)
100g puha vaj
daràlt mandulàba forgattam csak, így is elég keserű volt az én szàmnak :)

Màr félig eltüntették mire fotózni kezdtem és még bele is piszkàlnak :)))



Szülinapomra kaptam ezt a gyönyörű bakancsot, imàdom :))



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése