2013. augusztus 20., kedd

Quiche variàciok

1 cs leveles tészta
Kis darab kolbàsz
spenót
kecskesajt
koktél paradicsom
tojàs, tejföl










Tepsibe vagy pite formába egyengetünk egy leveles tészta lapot, ha nincs kerek, akkor a készen kapható leveles tésztából 4 levél (lap) elég.

Belevalók:
- lényeg a tojàs 6-8 db
A tojàst felverjük és beletesszük amit egy ràntottàba is tennénk, a lényeg, hogy mindent süssünk, pirítsunk vagy pároljunk elő! Tojàsba mehet egy kis tejszín vagy tejföl is! 
pl. húsos szalonna, füstölt sonka, bármilyen sonka, sült hús, kolbàsz
    zöldségek: fagyasztott mexikói mix vagy bàrmi, hagyma, paprika stb.( én spenótost is szoktam) 
Tetejére mehet sajt, száritott paradicsom ( vagy elősütött) 
Mindent összekever, beleönt a tésztàba, a tészta széleit ráhajtjuk ( én nem szoktam elő sütni külön a tésztàt) szerintem felesleges, sütőbe tol, megsüt. Nekem 5 fokozatos gázsütőm van, a legmagasabb hőfokon szoktam sütni 15-20 perc alatt kész van! :)








1 cs leveles tészta
fél doboz  konzerv zöldborsó
fél szàl póréhagyma
15 dkg csirkemell sonka
6 db tojàs
1 dl tejszín 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése