2013. augusztus 27., kedd

Egy kis Mona, egy kis Limara - Kenyér làngos serpenyöben

Kenyér lángos

glutén, laktóz, cukor és tojàs mentes :)

Elérkezett a nap, hogy kiprobàljam az uj liszteket amivel a Barátnőim megleptek! :)



Làngost akartam, zsiradék mentesen, glutén mentesen! Tegnap keresgéltük Monàval a megfelelőt, végül a Limara pékségéből vàlasztottunk egyet! Mona sütőben csinàlta, majdnem ugyanazt a receptet én serpenyőben, zsiradék nélkül sütöttem! :) Igy lett nekem kenyér làngosom :)

Hozzávalók:

20 dkg hajdinaliszt
20 dkg Glutenix gluténmentes kenyér liszt
10 dkg lenmagliszt
3-4 dl langyos viz
2 cs. szàritott élesztő (nekem 1cs. 250g liszthez van)
2-3 ek. kókuszzsír
1.5 tk. só

Dagasztógépben dagasztottam, fél óràt kelesztettem! Gyönyörűen nyújtható, míg az egyik sült a màsikat kinyújtottam enyhén lisztezett szilikonlapon. Forgatás utàn, megkentem fokhagymàs, sós tejföllel és reszelt sajtot szórtam rà. Persze a feltét ízlés szerint variàlható.
Nekem 10 db lett ebből a mennyiségből, bàr a végét màr nagyon vékonyra nyujtottam, igy se rossz, de picit vastagabban finomabb.
Amiket nem ettem meg azonnal, azokat csak simàn megsütöttem és konyharuhàval letakartam!
Mivel csak én eszem legközelebb fele mennyiséget csinàlok :)




Jajj majdnem elfelejtettem, ma megérkezett Legalizabb Alizomtól a szakàcsfàklya nyereményem! :)
Köszönöm szépen! Pàrom most vette birtokba :))





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése