2013. augusztus 26., hétfő

Vörös babos csirke, quinoàval



1 fej hagyma
1 egész csirke
1 dob. konzerv vörös bab
1 kis doboz sűrített paradicsom ( vagy 2db friss)
1 db zöldségleves kocka
1 tk. méz

A hagymát olívaolajon üvegesre pirítjuk, hozzáadunk egy teàskanàl mézet, megvárjuk míg karamellizàlodik kicsit, rádobjuk a csirke darabokat, körbe mindet lepiritjuk! A paradicsom konzervet felengedjük vízzel  ráöntjük a csirkére, belemorzsoljuk a leveskockàt, készre főzzük  Eredetileg a csirke darabokat bepácoltam egy éjszakára méz-olívaolaj-erős pista keverékébe! Másnap megsütöttem külön őket  a megmaradt páclében megforgattam a hagymàt, úgy öntöttem a serpenyőbe  lepirítottam  rá a csirke, a paradicsom és a feloldott leveskocka. Mióta kisfiam is a miénkből eszik, egyszerűsítettem és kihagyom az erőset! :) Kuszkusszal vagy (diétázok) quinoàval fogyasztjuk!

Vagy fehérbabbbal és kuszkusszal :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése